fredag 14 december 2007

God Jul!

vilken skön avslutning det blev på detta år. jag har fått flickor, jobb och en rödläderjacka. jag har världens bästa liv och världens bästa vänner. jag önskar er alla en god jul och gott nytt år!

jag tar en break från mitt skrivande. jag är för upptagen med mina sociala tester jag utsätter folk för och hobbyforskar beteendevetenskap. sen har jag ett najs jobb där jag får all bekräftelse från tjejer man kan önska sig. kanske får nya krafter 2008

själv drar jag till Calcutta under julafton


du är en stjärna, en i mängden, du är inte ens känd för dom du känner

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag drar också till Indien över jul! Åker på julaftonsmorgon, typ kl.07.
Ska dock till södra indien, Kalkutta är i andra änden av det lilla landet. :)
God jul!

Anonym sa...

jag blir nog hemma endå. emelie ville mysa med mig på julaftons morgon så jag hade inget val.

vi får ta och ses nu under julen och va äckliga med massa knaster. vore najs

Anonym sa...

Sötnos, du har inte råd att mysa med mej... ;)