lördag 3 november 2007

alltid nån liten snorunge som ska sabba

va det bara jag som såg på EMA på mtv i veckan. jag såg fram emot det som fan för det va najs band som skulle spela och snoop skulle va host. inte för att jag gillar honom så mycket men snoop är alltid snoop.

jag kollar ett tag och märker att det är ganska tråkigt även fast det är lite mer klös i år än vanligt. sen mitt i allt, när alla tjejer skrek och snoop visa hur han tycker att alla tjejer är horor och emoband som spottar på publiken. då ska dom ha nått jävla emopris för den som har räddat världen. priset kallar "Free your mind" och då är det nån liten snorunge från sverige på 15 år som får precis för att han har sagt att han inte gillar folk som bråkar. det sabba hela galan. blev konstig stämning och snoop som hosta viste inte va han skulle stå eller göra.

kan jag få en fucking gala där folk inte är emo, där alla bara vill festa och visa brösten, där folk är där för dom vill komma undan allt skit som finns och bara va bland allt nöje som det faktist är. NEJ då ska det komma em liten snorunge och prata om hur jävlig våran värld är. vi vet det! och när vi precis har lagt det år sidan för en kväll ska man bli påmind igen.

som tur va så vad galan i tyskland så dom tyska flickorna som aldrig hört ett ord på engelska förum tokio hotel som för övrigt borde dö (ett tyskt emoband) fatta inte ett ord utan skrek typ "fuck me" va snoop än sa.

det ända jag vill kunna göra är att se på tv eller kunna gå ut på stan med polare utan att bli påmind varje jävla gång hur jävlig våran värld är.

låt mig va!

- Struts

Inga kommentarer: