torsdag 1 november 2007

jag har fått nog!

vafan får ni ut av facebook. eller det vet jag redan era osäkra jävla luder. "hej snälla adda mig på facebook så det ser ut som jag är superpoppis." jag citerar en god vän "internet-hero, irl zero" och det är fan vad ni är. sitter där med eran jävla webcam och försöker hitta snyggvinkeln. ta 30 bilder och lägger upp på playahead.

kan ni lära er och skita i vad andra tycker om er och ta en bild på eran fulvinkel. lägg upp på facebook och be alla dra åt helvete. va är ni så rädda för. va tror ni kommer hända om nån på internet inte tycker ni är snel i ögat.

eftersom detta är mitt första inlägg i denna kattblogg så ska jag bara säga ett par väl valda ord.

jag kommer inte va som alla andra som bloggar. jag skriver här för att jag tycker att jag är viktigare än va dom flesta andra är och folk ska va så jävla ödmjuka när dom bloggar. fuck that shit jag är bäst du är irl zero

peace

- Struts

Inga kommentarer: