söndag 11 november 2007

till mina fans

jättekul att många gillar att läsa det jag skirver. jag vet att ni inte gillar det jag skriver alltid men jag vet att ni gillar att läsa det.

en sak som jag inte gillar är hur fega folk är. mina polare är inget annat är äckliga knaster (jag älskar er men måste bara knäppa er på näsan i min egen blog).

jag måste börja med att det är otroligt kul att jag har fått ett seriöst inlägg som oxå är från en god vän, tack emelie. du hade många bra åsikter och tyckte att du hade nått vettigt att skriva skilnad från ALLA andra tjejer på nätet.

vill bara svara lite snabbt med att det jag har på mig till vardags är: röd läderjacka, rosa skärp. svarta tajta tjej jeans och läderboots.

vi kan göra ett snabbt test på dig som läser detta. tycker du att jag är gay som har på mig sånt är du en svag människa som bara kan må bra genom att trycka ner andra.

tycker du att jag är skön med lite egen stil har du förmodligen ganska bra socialt liv och får mycket bekräftelse från dina vänner.

så min kära emelie. jag är inte random, jag är bäst precis som jag alltid sagt och kommer bevisa det varje gång nån annan försöker påstå nått annat.
nu till mina kära vänner. jag vet att det är jobbigt att jag är bäst. att ni nappar på minsta lilla för att trycka ner mig. t ex inlägget i denna blog om hur jag klär mig om dagarna. "skit va du blev ägd hahahah". ni kan börja med att inte ta cred för nått nån annan har skrivit. och om du vill trycka ner mig så gör det med egna ord. eller det lättaste sättet; läs min blog och bara va. om du irriterar dig på mig så har du en del att lära. fortsätt gärna med att säga hur ägd jag blev eller kom med omogna inlägg i min blog om hur jag suger om det skulle få er att må bra. jag känner mig bara starkare och bättre för varje gång ni tappert försöker sänka min status. ni är bäst

jag föredrar oxå att om ni har nått och säga om det jag skriver. skriv nått till mig här då. orkar inte med massa fanboys på msn.

en till sak som jag tänkte ta upp här.
för ett litet tag sen busade jag lite med en kompis på facebook. skrev lite om hur han är ful. medans mina polare skriver till mig hur tragisk jag är. lite av våran stil vi har här på internet. jag själv tycker det ät grymt kul. för vist är det så att inget på internet är på riktigt. ni har väll aldrig börjat bråka med nån på msn? det vore ju superkonstigt. nästan nördigt.

hur som helst så blev min vän otroligt sårad och fråga varför jag inte vill va kompis och man skriver inte som jag gjorde bla bla... alla larvar sig på nätet. man måste gå ut och träffa flickor. dunka på dom, sätta sig vid datorn dagen efter och skriva lite skit.

inte sitta vid datorn hela dagarna vecka ut och vecka in och bli ovän med nån pga av facebook som förövrigt är till för folk som inte kan få bekräftelse i sitt riktigt liv, som dom har glömt utanför dörren. det jag kort och gott vill säga till min vän är att du kan sluta blocka mig på msn jag är inte farlig. och vill du slå mig så får du det men jag är nog den sista du vill slå.

visa att du är i den ålder du är och bli inte emo över ett inlägg på facebook. vart är staken?

more man less emo

jag har världens bästa vänner

- struts

ps. hoppas jag gick över gränsen nu. jag gillar att göra det. ds

3 kommentarer:

joni sa...

Haha, vad härligt frispråkig du är strutsis!
Till o med jag, som kanppt kan klassa mig som din vän, tyckte det va kul att läsa.
"alla larvar sig på nätet. man måste gå ut och träffa flickor. dunka på dom, sätta sig vid datorn dagen efter och skriva lite skit."
kk. ska vi skaffa lite honour till nästa patch btw?
-jonas/uni.

Emelie sa...

Strutsiskattis, har du tänkt på att du kanske får fler inlägg om du börjar tillåta anonyma inlägg, för då slipper man skaffa ett blogspotkonto för att svara. Ett litet tips bara. :)
Gillade inlägget förresten, mitt namn dök ju upp flera gånger. Sånt gillar självupptagna människor som jag. ;) emelie emelie emelie emelie emelie emelie emelie emelie! EMELIE EMELIE

Emelie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.