onsdag 21 november 2007

en frispråkig jävel som inte tar skit

hej mina läsare!

asså jag vill att folk ska skriva typ hur jag suger inte att jag är najs. då har jag inget att lacka på jue, jo klart jag har.

varje gång jag ser en flicka med gåsjacka så är det som om nån typ trycker in en kniv i bröstet på mig samtidigt som det viskar en röst i mitt öra "jag vet att du vill slå henne, så gör det hon förkänar inget annat". det är va som händer i mig varje gång jag ser en tjej i gåsjacka. är den röd lackar jag ännu mer.

har ni aldrig önskat att ni hade en knapp, ni vet den där knappen som finns i fickan. när ni trycker på den så dör en person. så när ni går på stan och ser ett knaster kan ni bara trycka på knappen så försvinner hon. bara undrar om ni oxå haft den tanken.

har inte så mycket mer att säga tyvär, är sjukt trött idag.

en sak bara. till dom som säger att jag bara sitter hemma och runkar. jag jobbar på gondolen och är jävligt snygg. så om nån vill jämnföra liv med vad man jobbar med så lär jag har ett lite bättre liv än du har.

enligt mig så kommer inte lycka genom pengar & jobb. ren och ärlig lycka fyller kroppen när man blir stimulerad genom social bekräftelse och inget annat.

Annawii är söt

- Struts

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha struts alltså.

Anonym sa...

Visste inte att ett jobb skulle hindra dej från att runka. Trodde du satt hemma och runkade för att ingen vill ha sex med dej :) Tillräckligt för att du ska lacka ur eller?

Anonym sa...

snyggt! jag skulle oxå skriva sådär om jag såg nån som är så jävla självgod.

well done my friend

Anonym sa...

Kolla hur alla knaster tar åt sig direkt och kommer med klämchecka kommentarer som "HAHA ingen vill ligga med dig!"
Ska man skratta eller gråta? Skratta naturligtvis.

Anonym sa...

jo och sen finns det ju dom som inte förstår begreppet jargong. ;)

Anonym sa...

när får man läsa ett glatt inlägg där du inte dömmer alla.. bara som omväxling din homogay

Anonym sa...

logga din facebook om du vill ha gulliga inlägg